Yetti
Program Yetti je analytickým nástrojem pro práci s daty kompletního monitoringu reklamy. Požadovaného výstupu lze dosáhnout použitím mnoha doplňujících funkcí:
- Možnost překódovávat položky databáze pomocí uživatelsky definovaných externích kódovníků
- Možnost počítat k televizním spotům údaje o sledovanosti
- Možnost počítat k jiným typům médií (rádia, tiskové inzeráty) údaje o sledovanosti a čtenosti dle na trhu dostupných dat
- Možnost dávkového zpracování analýz
- Možnost exportování výsledků analýz do externích formátů pro další použití
- a další…
Detailní analýza
slouží k analyzování jednotlivých reklamních událostí (spotů, inzerátů apod.). Výsledný vzhled analýzy jednotlivých reklam je pak možné definovat nastavením různých parametrů, včetně předdefinování zobrazení jednotlivých popisných a výpočetních údajů. Parametry a funkce analýzy:
- Shlukování prvků analýzy (dle vybraného kritéria)
- Podmíněné obarvování řádků analýzy
- Třídění a ořez tabulky
- Podmíněné zobrazování prvků analýzy
(Detailní analýza) |
Křížová analýza
slouží k analyzování shluků reklamních událostí, které vznikají uživatelským víceúrovňovým seskupením databázových či dogenerovaných proměnných. Analýza umožňuje shlukovat prvky jak do řádků, tak do sloupců, a to i dle více proměnných najednou.
Kromě široké škály nabízených výpočetních ukazatelů je možné počítat i procentuální rozložení jednotlivých výpočetních ukazatelů vzhledem k nejbližšímu subtotalovému shluku. Pomocí křížových analýz můžete například analyzovat objemy měsíčních kampaní jednotlivých značek v jednotlivých typech médií.
(Křížová analýza) |
Skupinová analýza
se používá ke specifickým analýzám uživatelsky definovaných shluků reklamních událostí.