Kiwi
Kiwi je analytický nástroj určený primárně pro analýzu médií a profilaci mediálních cílových skupin.
Software Kiwi umožňuje především analýzu překryvného i unikátního dosahu všech mediatypů i jednotlivých médií v různých sociodemografických cílových skupinách. Cílové skupiny mohou být definovány i mediálně a lze tak například zjistit, jak se liší průměrný čas strávený na internetu pro slabé a silné diváky televizí nebo rádií.
Novinky v softwaru naleznete zde.
Pro televize Kiwi umožňuje analýzu živé a odložené sledovanosti pořadů v televizi i na internetu či mediální profil typických televizních a internetových diváků. Data o sledovanosti obsahují sledovanost doma i mimo domov.
V případě digitálních médií se v Kiwi objevují nejen tzv. „zapojené“ weby, ale především čísla za You Tube a Facebook, které nejsou na českém trhu jinak měřeny. Všechny weby lze profilovat z pohledu detailní sociodemografie i konzumace ostatních mediatypů. Návštěvnost internetu je dále členěna podle zařízení přístupu na desktopovou a mobilní.