Zákaznická podpora
Oddělení zákaznické podpory se stará, aby měli všichni naši zákazníci možnost naplno využít výhod našeho softwaru. V jeho ceně jsou zahrnuty konzultace, podpora horké linky a školení, která probíhají buď v našem školícím středisku, nebo přímo u zákazníků.
Vzdálená podpora
Pokud budete potřebovat vzdáleně pomoci s naším softwarem,
stáhněte si tento program.
Po nainstalování nám pošlete email o Vašem problému spolu s ID a heslem, které Vám Teamviewer vygeneruje. My se k Vám připojíme a problém vyřešíme. Pro sjednání školení nebo v případě jakéhokoliv dotazu kontaktujte naše oddělení zákaznické podpory.
v Česku:
HOT-LINE (8:00–16:30 SEČ)
Mobil.:(+420) 605 222 791
Tel.:(+420) 225 301 444
E-mail:
Skype: lerach_hotline
Technici:
na Slovensku:
HOT-LINE (9:00–17:30 SEČ)
Tel.:(+421) 254 435 539
E-mail:softver@median.sk